Bu Tarz Benim Tv8 24 Ocak Kim Elendi - 24 Ocak Cumartesi Bu Tarz Benim Hangi Yarışmacı Elendi - Btb Tv8 Kim Elendi


BU TARZ BENİM 24 OCAK KİM ELENDİ

Sezonun en çok konuşulan programı olan Bu Tarz Benim bu sezon yine çok konuşuluyor.

Yarışma daha önce gündemden düşmüyor sürekli gündemde kalıyordu ki yeni sezonu daha çok konuşulur oldu.

Yarışma Tv8 ile anlaştı ve yeni sezonuna Tv8 kanalında yeni yarışmacıları ile merhaba dedi.

İlk sezonunu Show Tv'de yayınlanan yarışma ikinci sezonuna Tv8 ile anlaşınca Show Tv'de boş durmadı ve Bu Tarz Benim adı altında yeni yarışmasını izleyiciye sundu.

19 Ocak Pazartesi, Show Tv'de başlayacak olan yarışmanın jürisi, sunucusu ve yarışmacıları bildiğiniz gibi Tv8'e geçti hali ile Show Tv'de ki yarışmanın sunucusu, jürisi ve yarışmacıları değişti.

Show Tv'de ki yarışmanın sunuculuğunu Ebru Akel üstlenirken jüri koltuğunda ise birbirinden iddialı isimler yer alıyor.

Ünlü modacı Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Chloe Loughnan Ortaç, Show Tv'de ki Bu Tarz Benim yarışmasının jüri koltuğunda oturacak ayrıca her hafta yapılacak olan eleme gecelerinde Bülent Ersoy, her Cumartesi jüri koltuğunda oturacak.

Bu Tarz Benim yarışmasının aslı Tv8'e geçti ve geçen sezon belirlenen yeni sezon yarışmacıları da hali ile Tv8'e geçti.

Az çok eleme gecelerinden tanınan yarışmacıların takipçileri de çoğaldı ve eleme gecelerini dört gözle bekler oldu.

Bu hafta sonu yayınlanacak olan ikinci sezonun ilk eleme gecesi büyük ses getirecek. İkinci sezonun ikinci eleme gecesinde konuk jüri koltuğunda Burak Kut oturacak.

Süprizlerin yaşanacağı eleme gecesinde bakalım ikinci hafta yarışmaya hangi yarışmacı veda edecek.

Geçen hafta Derya Yarar'ın veda ettiği yarışmada bakalım bu hafta kim elenecek.

Büyük ödülün 100.000 Lira olduğu yarışmada bir yenilik yapıldı ve her gün tarzı en çok beğenilen yarışmacı 1.000 liralık hediye çeki kazanmaya başladı.

Tv8 kanalında ilk eleme gecesini yaşayacak olan Bu Tarz Benim yarışmasında bakalım yeni sezonda neler yaşanacak.

24 Ocak Cumartesi yapılacak olan gala gecesinde bakalım hangi yarışmacı büyük ödüle veda edecek.

Sizce Kim Elenmeli

Sizce Hangi Yarışmacı Birinci Olmalı 

Desteklediğiniz Yarışmacılar İçin Yorumlarınızı Yazın Paylaşalım



 













24 ocak bu tarz benim kim elendi, btb tv8 kim elendi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi,tv8 bu tarz benim kim elendi,bu tarz benim yeni sezon kim elendi,btb tv8 24 ocak eleme,bu tarz benim tv8 eleme gecesi sonuçları,orjinal bu tarz benim hangi kanalda,gerçek bu tarz benim hangi kanalda,bu tarz benim ilk eleme tv8,tv8 bu tarz benim kim elendi,tv8 bu tarz benim dğn kim elendi,cumartesi günü bu tarz benim kim elendi,tv8 btb elenen isim,btb tv8 kim gitti, bu tarz benim 24 ocak hangi yarışmacı elendi, btb 24 ocak hangi yarışmacı elendi, 

YORUMLAR