Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak - Show Tv Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak Cumartesi


SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 24 OCAK CUMARTESİ

Ekranların vazgeçilmez moda yarışması olan Bu Tarz Benim yeni sezonu ile iki farklı kanalda fıtına estirmeye devam ediyor.

Hem Show Tv hemde bilindiği üzere Tv8 ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması birbirinden çekişmeli anlara tanıklık etmemizi sağlıyor.

Hafta içi büyük gerginlikler ile geçen zorlu mücadelede Bu Tarz Benim yarışmacıların zaman zaman sinirleri geriliyor.

Bazen duygusal anların bazen de eğlenceli anların yaşandığı Bu Tarz Benim yarışmasından bu hafta yeni sezondan ilk isim elenecek.

24 Ocak Show Tv Bu Tarz Benim kim elenecek büyük merak konusu olurken birbirinden güzel yarışmacıların eleme gecesi kıyafetleri merak ediliyor.


Show Tv Bu Tarz Benim 24 Ocak Kim Elendi

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim 24 Ocak ÇAĞLA YILDIRIM elendi.


SHOW TV BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI

İdil Naz Kaluç
Ecem Akkaya
Çağla Yıldırım
Duygu Harman
Özde Özkan
Nil Aka
Nazlı Tepetaş
Buse Akbaşak
Serpil Gök
Aygün Aydın
Serpil Cansız
Müge Ökmen
Öykü Ekinci
İrem Özcan




24 ocak bu tarz benim kim elendi, show tv 24 ocak bu tarz benim kim elendi, btb kim elendi, bu tarz benim kim elendi, tv bu tarz benim kim elendi, show tv bu tarz benim kim elendi,show tv btb kim elendi,show tv bu tarz benim dün kim elendi,bu tarz benim kim elendi show tv,24 ocak show tv bu tarz benim kim elendi,bu tarz benim 24 ocak cumartesi show tv kim elendi,btb show tv kim gitti,show tv bu tarz benim dün kim elendi,show tv bu tarz benim eleme gecesi

YORUMLAR