Benim Adım Gültepe Seyfi (Ekin Koç) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE SEYFİ

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Seyfi Kimdir, Ekin Koç Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınız

Benizm Adım Gültepe Seyfi'nin Rolü


17 yaşında. Orta 3.sınıf öğrencisi. İki yıl üst üste sınıfta kalmış. Eğitime inancı yok. Hedefleri başka.. Haliyle okumak da istemiyor. Haksızlığa tahammülü yok! Adalet duygusu her daim ön planda.

İleride büyük bir adam  olmanın hayalini kuruyor. Ama bu yolun okuldan değil sokaktan geçtiği inancını taşıyor.

Babası ile arasında derin bir çatışma var. Eşref’i, kendine rol model olarak belirlemiş. O’na olan saygısı ve inancı tam. En belirgin özelliği kıvrak zekası. Başkaldıran, isyankar bir yapısı var


Ekin Koç Kimdir?


1986 doğumludur. Oyunculuk eğitimine 35 Buçuk Sanat Evin'de başladı. Altan Gördüm ve Vahide Perçin'den oyunculuk eğitimi aldı. 

Sana Bir Sır Vereceğim dizinde Tilki karakteri ile genç kızların gözdesi olmuş kısa zamanda hayran kitlesini arttırmıştır. 

Yakışıklı oyuncu Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi karakteri ile izleyicinin karşısına çıkacak. 


Ekin Koç Fotoğrafları - Resimleri








benim adım gültepe dizisi seyfi kimdir, ekin koç kimdir, ekin koç yaşında, ekin koç nereli, ekin koç boyu, ekin koç biyografisi, ekin koç fotoğrafları, ekin koç resimleri, ekin koç yeni dizisi, ekin koç benim adım gültepe dizi, seyfi ekin koç, benim adım gültepe, seyfinin aşkı, seyfinin sevgilisi, ekin koçun sevgilisi, ekin koç demet özdemir, ekin koç sana bir sır vereceğim, ekin koçun oynadığı diziler, ekin koç hangi dizide oynadı, ekin koçun yeni dizide ki rolü nasıl, ekin koçun benim adım gültepede ki rolü nasıl, ne, ekin koçun hayatı

YORUMLAR