Benim Adım Gültepe Halil (İlker Kızmaz) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ HALİL


Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Halil Kimdir, İlker Kızmaz Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınızz

Benim Adım Gültepe Halil'in Rolü

25’li yaşlarda. Çok yakışıklı, afilli. Gültepe mahallesinin Minibüs şöförü. Gülümser’e deli divane aşık. Onunla ilgili hayalleri ve ileriye dönük planları var.

Gülümser'in oğlu Gülali’nin en sevdiği, güvendiği abilerden. Aşk adamı. En büyük hayali para biriktirip, Gülümser ve Gülali’yi alarak o diyardan göçmek.

Giyim kuşama özen gösteren, bakımlı. Sapına kadar Gültepe’li, delikanlı ama diğer semt gençlerinden farklı. Öngörülü, mantıklı ve zeki...

İlker Kızmaz Kimdir?


9 Eylül 1975 İzmir doğumludur. Eğitim hayatını İzmir'de tamamlayan İlker Kızmaz, Bahçeşehir Üniversitesinde oyunculuk eğitimi aldı. Aşk-ı Memnu dizisinde rol alan İlker Kızmaz Çanakkale 1915 filminde Atatürk'ün gençliğini canlandırmıştır. Bir çok dizi ve filmde rol alan İlker Kızmaz reklam filmlerinde de rol aldı. Son olarak Yedi Güzel Adam dizisinde Kenan Hoca karakterini canlandıran İlker Kızmaz, Benim Adım Gültepe dizisinde Minibüsçü Halil rolünü canlandıracak.

İlker Kızmaz'ın Rol Aldığı Dizi ve Filmler

Yeter Anne
Aslı ile Kerem
Candan Öte
Duvar
Aşk-ı Memnu
Sırat
Yedi Güzel Adam
Nefes: Vatan Sağolsun
Güneydoğu'dan Öyküler
Çanakkale 1915

İlker Kızmaz Fotoğrafları - Resimleri








benim adım gültepe dizisi halil kimdir, ilker kızmaz kimdir, ilker kızmaz kaç yaşında, ilker kızmaz nereli, ilker kızmaz boyu, ilker kızmaz  biyografisi, ilker kızmaz fotoğrafları, resimleri, benim adım gültepe ilker kızmaz, benim adım gültepe halil ile gülümser aşkı, ilker kızmaz aşkı memnu, ilker kızmaz yeni dizisi, benim adım gültepe dizisi halilin rolü, ilker kızmaz yeni dizide ki rolü ne, ilker kızmaz ilker kızmazın benim adım gültepe deki rolü ne, ilker kızmaz evli mi, ilker kızmazın karısı, ilker kızmaz eşi, ilker kızmaz rol aldığı dizi ve filmler, ilker kızmaz  oynadığı diziler, ilker kızmaz oynadığı filmler 

YORUMLAR