Bana Artık Hicran De Dizisi - Konusu - Oyuncuları - Kanalı - Yayın Tarihi

BANA ARTIK HİCRAN DE DİZİSİ

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Bana Artık Hicran De fragmanını yayınladı.

Dizinin fragmanı yayınlanır yayınlanmaz izleyicide merak uyandırdı.

Bana Artık Hicran De dizisinin başrolünü Aslı Enver, Buğra Gülsoy ve Alican Yücesoy paylaşıyor.

Süreç Film'in üstlendiği dizinin yönetmen koltuğunda A.Volkan Kocatürk oturuyor.

Eylül ayında Kanal D'de izleyici ile buluşacak olan dizini şimdiden merak konusu ve izleyici başlayacağı günü bekliyor.

Bana Artık Hicran De Dizisi Konusu

Bana Artık Hicran De", yaşadığı aşk sonucu hüsrana uğramış ve büyük bedeller ödemek zorunda kalmış bir kadının, hayatta kalma mücadelesini anlatıyor.

Hicran, 20’li yaşlarda çok tutucu bir ailede büyümüş, babası ile beraber, babasına ait vitray dükkanında çalışan genç ve çok güzel bir kızdır.

Günün birinde büyük bir holdingte çok iyi bir pozisyonda çalışan ve holding sahibinin damadı olmaya aday Murat ile tanışır.

İş icabı başlayan bu ilişki, zamanla büyük bir aşka dönüşür. Fakat, Hicran ve Murat'ın arasında imkansızlıklar vardır ve ayrılmak zorunda kalırlar.

Bana Artık Hicran De Dizisi Oyuncuları

Bana Artık Hicran De Dizisi Hicran Kimdir - Aslı Enver Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Sinan Kimdir - Buğra Gülsoy Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Murat Kimdir - Alican Yücesoy Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Lale Kimdir - Şebnem Hassanisoughi Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Özlem Kimdir - Ceren Balıkçı Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Sait Kimdir - Tamer Levent Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Recai Kimdir - Turgay Kantürk Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Nazif Kimdir - Nadir Sarıbacak Kimdir
Bana Artık Hicran De Dizisi Selvi - Nur Sürer 
Bana Artık Hicran De Dizisi Makbule - Zeyno Eracar

Bana Artık Hicran De Dizisi Fotoğrafları - Resimleri







bana artık hicran de, bana artık hicran de dizisi konusu, bana artık hicran de dizisi fotoğrafları, bana artık hicran de dizisi oyuncuları, bana artık hicran de dizisi hangi kanalda, bana artık hicran de dizisi ne zaman başlıyor, bana artık hicran dedizisi hicran ile murat, bana artık hicran de dizisi hicran ile sinan ,aşkı, bana artık hicran de oyuncu kadrosu, bana artık hicran de nerde çekiliyor, bana artık hicran de yönetmeni kim, aslı enver yeni dizisi bana artık hicran de, bugra gülsoy yeni dizi bana artık hicran de, alican yücesoyun yeni dizi bana artık hicran de, 

YORUMLAR