Benim Adım Gültepe Dizisi Eşref (Mete Horozoğlu) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ EŞREF

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Eşref Kimdir, Mete Horozoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınızz

Benim Adım Gültepe Eşref'in Rolü

50’li yaşlarda. Genç yaşında karanlık ve kötü yollara girmiş. Suç dünyasında sınıf atlayarak zamanının saygı gören, sayılan abilerinden birine dönüşmüş.

Evlenmiş ve bir çocuk sahibi olmuş. İşlediği suçtan ötürü yıllar yılı hapis yatınca ailesi, onu geride bırakarak terketmiş.

Cezaevinde okulu bitirmiş ve cezası bitince yattığı cezaevine müdür olmuş. O yıllarda mahkumlar arasında efsaneleşen bir namı var. Büyük kabadayıların çevirdiği dolaplarla ayağı kaydırılmış ve görevinden uzaklaştırılmış.

Gültepe’ye yerleşerek bir marangoz dükkanı açmış. Her ne kadar inzivaya çekilmiş olsa da eski günlerini unutamamış,  ruhu ve aklı her daim eskide.

Mete Horozoğlu Kimdir?

11 Eylül 1975 Ankara doğumludur. Liseye kadar Ankara'da okudu. 2001 yılında Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro bölümünden mezun oldu.

Bir çok dizi ve film de rol alsa da Öyle Bir Geçer Zaman Ki, Soner karakteri ile yıldızı parladı. Seslendirme de yapan yakışıklı oyuncu sinema ve dizi dünyasının aranan yüzlerinden.

Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinde sonra Kayıp dizisinde Aslı Enver ile başrolü paylaşmıştır dizi reytinglere takıldı ve final yaptı.

2011 yılında 3 yıldır birlikte olduğu reklamcı sevgilisi Elif Sönmez ile evlendi.

Mete Horozoğlu Rol Aldığı Dizi ve Filmler

Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? (2005) - Memur Çığırtkan    
Kalp Gözü (2004)                                                          
Kampüsistan (2003)                                                      
Arthur ile Minimoylar (2006) - Seslendirme
The Wackness (2008) - Seslendirme
Taşı Sıksam Suyunu Çıkarırım (2004)
Dolunay (2005) - Ünal
Şeytan Ayrıntıda Gizlidir (2004) - Dr. Mümtaz
Yedi Günah, Yedi Tepe, Bir Metropol (2005)
Yanık Koza (2005) - Semih
 Eksik Etek (2007)
Hesaplaşma (2009) - Ozan
Nefes: Vatan Sağolsun (2009) - Mete Yüzbaşı  
Kurtuluş Son Durak (2012) - Nejat
Açlığa Doymak (2012) -Eyüp
Hititya: Madalyonun Sırrı (2012)
Vay Arkadaş (2010) - Dildo
Taş Mektep (2012)
Kalpsiz Adam (2008) - Bülent
Yalancı Karım (2005) - Faruk
Bitmeyen Şarkı (2010)
Kavşak (2010) - Tamer  
Öyle Bir Geçer Zaman ki (2010-2013) - Soner
Kayıp (2013-2014) Mehmet

Mete Horozoğlu Fotoğrafları - Resimleri











benim adım gültepe eşref kimdir, mete horozoğlu kimdir, mete horozoğlu kaç yaşında, mete horozoğlu nereli, mete horozoğlu boyu, mete horozoğlu biyografisi, mete horozoğlu hayatı, mete horozoğlu oynadığı diziler, mete horozoğlu rol aldığı dizi ve filmler, mete horozoğlu evli mi, mete horozoğlu dizide kiminle aşk yaşayacak, mete horozoğlu benim adım gültepe dizisi, mete horozoğlu öyle bir geçer zaman ki, mete horozoğlu yeni dizisi, mete horozoğlunun yeni dizide ki rolü nasıl, mete horozoğlu sevgilisi, mete horozoğlu karısı, mete horozoğlu kayıp dizisi, mete horozoğlu seslendirme yaptığı filmler, mete horozoğlu kim, mete horozoğlu ne zaman evlendi, mete horozoğlu kiminle evlendi

YORUMLAR