Benim Adım Gültepe Gülümser (Ayça Bingöl) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BENİM ADIM GÜLTEPE GÜLÜMSER

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.

Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Gülümser Kimdir, Ayça Bingöl Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Dizi ve Filmler


Benim Adım Gültepe Dizisi - Konusu - Oyuncuları İçin Tıklayınızz


Benim Adım Gültepe Gülümser'in Rolü

35’li yaşlarda, oldukça güzel, alımlı ve bakımlı bir kadın aşk kadını, hayat dolu... Gülali’nin annesi, Refik ile evli.

Oğlu Gülali’yi canından çok seviyor ve ona iyi bir gelecek vermek istiyor. Ona iyi bir gelecek sağlamak ve mutlu bir hayat sürmesi için elinden gelen herşeyi yapmaya hazır.

Genç yaşta Refik'le birbirlerine aşkık olur ve evlenirler, Refik cezaevine girince, bir fabrika da çalışmaya başlar ve hayatın yükünü tek başına omuzuna alır.

Gültepe gibi bir mahallede yaşıyor olmasına rağmen fikir ve düşünsel anlamda diğer kadınlara göre oldukça düşünceli ve akıllı bir kadın. Kendinden 10  veya 12 yaş küçük, mahallenin minibüs şöförü, Halil'e aşık olur.

Ayça Bingöl Kimdir?

16 Ocak1975 doğumludur. İstanbul'da yaşıyor. Ali Altuğ ile evlidir. 1998 İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü mezunu olan Ayça Bingöl oyunculuğa mezun olmadan başlamıştır.

1996 yılında Dormen Tiyatrosunda oyunculuğa başlayan Ayça Bingöl 1998 2000 yılları arasnda da Tiyatro Fora'da konuk oyuncu olarak yer almıştır. Aynı zaman da seslendirme yapan Ayça Bingöl bir çok reklam filmi ve tiyatroda yer almıştır.

Daha önce bir çok dizi de rol alsa da Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisi Cemile karakteri ile Türk halkının gönlünde taht kurmuştur. Hayran kitlesini iyice arttıran Ayça Bingöl yine Öyle Bir Geçer Zaman Ki ekibi ile çalışmaya karar vermiştir. Yeni yayın döneminde Benim Adım Gültepe dizisinde Gülümser karakterinde izleyeceğiz Ayça Bingöl'ü.

Ayça Bingöl'ün Rol Aldığı Diziler

Sır Dosyası                                   Evdeki Yabancı
Çiçek Taksi                                  Anne Babamla Evlensene
Yadigar                                        Taşların Sırrı
Hayat Kavgam                             Bıçak Sırtı
İki Aile                                         Küçük Kadınlar
Samanyolu                                   Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Ayça Bingöl Fotoğrafları - Resimleri













benim adım gültepe dizisi gülümser kimdir, ayça bingöl kimdir, ayça bingöl kaç yaşında, ayça bingöl nereli, ayça bingöl boyu, ayça bingöl biyografisi, ayça bingöl fotoğrafları, resimleri, ayça bingöl sevgilisi, eşi, ayça bingöl evli mi, ayça bingöl bekar mı, benim adım gültepe dizisi ayça bingöl, öyle bir geçer zaman ki ayça bingöl, benim adım gültepe gülümser ile halil aşkı, gülümser ile halil, benim adım gültepe, ayça bingölün oynadığı diziler, rol aldığı diziler, ayça bingöl yeni dizisi, ayça bingöl yeni dizisinde ki rolü ne, ayça bingölün benim adım gültepe de ki rolü ne, ayça bingöl, gülümser, cemile, ayça, bingöl, kilosu, ayça bingölün kocası kim, ayça bingöl dizide kiminle aşk yaşayacak


YORUMLAR