Benim Adım Gültepe Dizisi - Oyuncuları - Konusu - Kanalı - Yayın Tarihi

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olarak ekranlarda izleyici ile buluşacak olan
Benim Adım Gültepe dizisi yakında izleyici ile buluşacak.

D Yapım'ın üstlendiği dizinin başrolünde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz ve Ekin Koç oynuyor.

Yönetmen koltuğunda Zeynep Günay Tan'ın oturduğu dizinin senaryosunu ise Vural Yaşaroğlu kaleme alıyor.
Dizinin çekimleri İzmir'in Gültepe semtinde başladı İstanbul'da devam edecek.

1980 Yılların anlatıldığı dizi Eylül'de Kanal D'de izleyici ile buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizisi Konusu

Öyle bir semt ki Gültepe, her sokağı ayrı bir hikaye, ayrı bir yaşam mücadelesi, yürek burkan hayal kırıklıkları, umut arayışları, birbirleriyle çatışan aileler, yasak aşklar ve karşılıksız sevdalarla örülü. 

İşte tüm bu hikaye ve daha fazlasına, o mahallede yaşayan Seyfi, Gülali, Fevzi ve Murat adındaki dört yakın arkadaşın gözünden tanıklık edilecek. 

Gülümser (Ayça Bingöl) bu dört çocuktan Gülali’nin annesidir. Kocası hapishaneye düşen Gülümser, her şeye rağmen ayakları üzerinde durmaya, oğluna sahip çıkmaya çalışmaktadır. 

Ancak semtin yakışıklı ve bıçkın minibüs şoförü Halil ile yasak ve gizli bir aşk yaşamaktan da kaçamayacaktır. Halil de Gülümser’e aşıktır. 

Onunla bir hayat kurmak istemektedir. Eşref (Mete Horozoğlu) ise, mahallenin hem korkulan hem de saygı duyulan ağır abisidir.

Benim Adım Gültepe Dizisi Oyuncuları

Benim Adım Gültepe Dizisi Gülümser  - Ayça Bingöl Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Eşref - Mete Horozoğlu Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Halil - İlker Kızmaz Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Seyfi - Ekin Koç Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Murat - Tolga Sarıtaş Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Nazlı - Bige Önal Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Meziyet - Selen Öztürk Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Gülali - Efe Akercan Kimdir
Benim Adım Gültepe Dizisi Fevzi - Burak Dakak Kimdir

Benim Adım Gültepe Dizisi Fotoğrafları - Resimleri










benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizisi konusu, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, benim adım gültepe dizisi oyuncu kadrosu, benim adım gültepe dizisi nerde çekiliyor, benim adım gültepe dizisi nerede çekiliyor, benim adım gültepe dizisi ne zaman başlıyor, benim adım gültepe dizisi hangi kanalda, benim adım gültepe dizisi aşıkları, benim adım gültepe dizisinde kimler oynuyor, benim adım gültepe dizisi hangi yılları anlatıyor, benim adım gültepe dizisi gültepe neresi, benim adım gültepe dizisi nejat işler, benim adım gültepe dizisi fragman, benim adım gültepe dizisi fragmanı kim seslendiriyor, 
benim adım gültepe dizisi fotoğrafları, resimleri

YORUMLAR