Bana Artık Hicran De Dilber ( İncinur Daşdemir) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli Boyu - Biyografisi - Fotoğrafları

BANA ARTIK HİCRAN DE DİLBER

Kanal D'nin yeni yayın döneminde en iddialı dizisi olan Bana Artık Hicran De fragmanını yayınladı.

Dizinin fragmanı yayınlanır yayınlanmaz izleyicide merak uyandırdı.

Bana Artık Hicran De dizisinin başrolünü Aslı Enver, Buğra Gülsoy ve Alican Yücesoy paylaşıyor.

Süreç Film'in üstlendiği dizinin yönetmen koltuğunda A.Volkan Kocatürk oturuyor.

Eylül ayında Kanal D'de izleyici ile buluşacak olan dizini şimdiden merak konusu ve izleyici başlayacağı günü bekliyor.


Bana Artık Hicran De Dizisi Dilber Kimdir, İncinur Daşdemir Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları, Oynadığı Diziler

< < < BANA HİCRAN DE DİZİSİ KONUSU VE OYUNCU KADROSU > > >

İncinur Daşdemir Kimdir?

22 Ocak 1985 İstanbul doğumludur. İstanbul Üniversitesi Felsefe bölümü mezunudur. İstanbul Üniversitesi Devlet Konservaturaı Tiyatro bölümü son sınıf öğrencisi. Kayıp dizisi ve Ağır Roman Yeni Dünya dizisinde Suzan karakterini canlandırmıştır. Dabbe 2 sinema filminde Melis karakterini canlandırdı.

İncinur Daşdemir'in Rol Aldığı Dizi ve Filmler

Ağır Roman Yeni Dünya Suzan
Kayıp
Dabbe 2 Melis

İncinur Daşdemir Fotoğrafları - Resimleri









bana artık hicran de dizisi, bana artık hicran de dizisi incinur daşdemir kimdir, incinur daşdemir kaç yaşında, incinur daşdemir nereli, incinur daşdemir boyu, incinur daşdemir biyografisi, incinur daşdemir hayatı, incinur daşdemir fotoğrafları, incinur daşdemir resimleri, incinur daşdemir, incinur daşdemirin oynadığı diziler, incinur daşdemir rol aldığı dizi ve filmler, incinur daşdemir hangi dizide oynadı, incinur daşdemir sevgilisi, incinur daşdemir bana artık hicran de dizisi, incinur daşdemir kime benziyor, dilber incinur daşdemir, ağır roman yeni dünya incinur daşdemir, bana artık hicran de dilber incinur daşdemir 

YORUMLAR