Bu Tarz Benim Umut Eker Kimdir - Kaç Yaşında - Boy Kilo - Biyografisi - Resimleri - Oynadığı Diziler



BU TARZ BENİM UMUT EKER

Son zamanların en çok konuşulan programı Bu Tarz Benim yine olay oldu.

İki kanalda BuTarz Benim yarışmasının yeni sezonu yayınlanacak.

Ancak Show Tv'de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında sunucu ve jüri üyeleri değişti.

Eskiden Nur Yerlitaş, İvana Sert ve Kemal Doğulu'nun jüri koltuğunda oturduğu yarışmada yeni jüriler belli oldu.

Cemil İpekçi, Sibel Arna ve Umut Eker, Bu Tarz Benim'in yeni sezonunda jüri koltuğunda oturacak. Ebru Akel ise Bu Tarz Benim'in yeni sezonunda yarışmanın sunuculuğunu üstlenecek.

Eski jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve İvana Sert ise Tv8'in Bu Tarz Benim formatlı yarışmada jüri üyeliği yapacak.

Geçen sezon seçilen yarışmacıların hangi kanalda olacağı ise henüz bir netlik kazanmadı.

Peki Bu Tarz Benim'in yeni jüri üyeleri kim nereden tanıyoruz. İşte Bu Tarz Benim'in yeni jüri üyeleri hakkında ki derlediğimiz bilgiler...

Bu Tarz Benim Umut Eker Kimdir, Umut Eker Nereli, Umut Eker Kaç Yaşında, Umut Eker Boy Kilo, Umut Eker Biyografisi, Umut Eker Oynadığı Diziler


UMUT EKER KİMDİR

1983 İstanbul - Bakırköy doğumlu olan yakışıklı modacı aslında modacı değilmiş. Eğitimini tamamladıktan sonra bir bankada babasının isteği üzerine staj yapmaya başlar ancak bu anda çalışamayacağını anlar ve ayrılır.

Daha sonra Diesel mağazasında çalışmaya başlar ve Didem Soydan tarafından keşfedilir ve modellik hayatı başlar. Daha sonra stil danışmanlığı yapmaya başlayan Umut Eker, Tarkan başta olmak üzere bir çok ünlüye stil danışmanlığı yapmıştır.

Bir dönem oyuncu Naz Elmas ile yaşadığı aşk hayatı ile gündeme gelmiştir. Daha sonra sevgilisinin arkadaşı olan Didem Soydan ile yaşadığı aşk ile uzun süre gündemde kalmıştır.  Bu Tarz Benim'in yeni sezonunda jüri koltuğunda oturacaktır.

UMUT EKER RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI










bu tarz benim umut eker kimdir, bu tarz benim jürisi umut eker kimdir, umut eker kimdir, bu tarz benim umut eker, umut eker nereli, umut eker kaç yaşında, umut eker boy kilo, umut eker biyografisi, umut eker hayatı, umut eker wikipedia, umut eker vikipedi, umut eker hayat hikayesi, umut eker mesleği ne, umut eker modacı mı, umut eker sevgilisi, umut eker dövmeleri, umut eker resimleri, umut eker görselleri, umut eker dövmelerinin resimleri, umut eker oynadığı diziler, umut eker hangi dizilerde oynadı, umut eker dizide oynadı mı, umut eker kime benziyor, bu tarz benimin jürisi neden değişti, bu tarz benim eski jürisi nerede, bu tarz benim jüri niye değişti, bu tarz benim yeni jürisi umut eker kim

YORUMLAR