Bu Tarz Benim'in Jürisi Neden Değişti - Bu Tarz Benim Eski Jüri Neden Yok- Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri Kim



BU TARZ BENİM JÜRİSİ NEDEN DEĞİŞTİ


Son günlerin en çok konuşulan programı olan Bu Tarz Benim yine çok konuşulacağa benziyor.

Tv8'in anlaştığı ve bünyesine kattığı yarışmanın yeni sezonun Tv8'de başlayacağı duyurulmuştu.

Ancak Show Tv resmi sitesinde Bu Tarz Benim'in yeni sezonun Show Tv'de başlayacağını ve jüri üyeleri ile sunucunun değiştiğini duyurdu.

Yeni jüri üyelerinin Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Chloe Loughnan Ortaç olacağını sunuculuğunu ise Ebru Akel'in yapacağını duyurdu.

Ancak Tv8'de Bu Tarz Benim ile anlaştığını yeni sezonun Tv8'de olacağını jüri üyelerinin ise gerçek jüri Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in olacağını sunuculuğunu ise Öykü Serter'in yapacağını duyurdu.

Geçen sezon belirlenen yeni sezonun yarışmacılarının ise jürisi ve sunucunu alan Tv8'e geçti.

Tv8'in duyurusundan sonra akıllarda kalan diğer soru ise Tv8'de yayınlanacak olan diğer yarışmanın adının ne olacağıydı. Bu Tarz Benim'in yapımcıları olan Production House, Tv8 ile anlaştı ve Bu Tarz Benim'in geçen sezonun devamı yani yeni sezonu Tv8'de olacak ancak Show Tv'de Bu Tarz Benim adında yarışma yapmaya karar verdi.

Bu Tarz Benim yarışması geçen sezon seçilen geçen sezonun jürileri ile Tv8'de yeni sezonu ile kaldığı yerden devam edecek.

Show Tv ise yeni jüri sunucu ve yarışmacıları ile 19 Ocak Pazartesi, yeni Bu Tarz Benim'ini izleyiciye sunacak.

Bu demek oluyor ki ekranda yeni sezon da fırtınalar esecek iki yarışma arasında bakalım izleyici jürisi sunucusu ve yarışmacıları aynı olan Tv8'de ki yarışmayı mı yoksa jüri üyesi sunucusu ve yarışmacıları değişen  Show Tv'nin Bu Tarz Benim yarışmasını mı tercih edecek.

Yeni sezon da yine Bu Tarz Benim fırtınası esecek gecen sezon gibi sadece yarışmacılar arasında değil kanallar arasında da rekabet izleyeceğiz gibi görünüyor.


SHOW TV'DE Kİ BU TARZ BENİM'İN JÜRİ ÜYELERİ VE SUNUCUSU




TV8 DE Kİ BU TARZ BENİM'İN JÜRİ ÜYELERİ VE SUNUCUSU 









bu tarz benimin jürisi neden değişti, bu tarz benim jüri niye değişti, bu tarz benim yeni jüri üyeleri kim, bu tarz benim neden değişti, bu tarz benim yarışmacıları neden değişti. bu tarz benim yeni sezon için belirlenen yarışmacılar neden yok, bu tarz benim tv8, bu tarz benim ebru akel kimdir, bu tarz benim sibel arna kimdir, bu tarz benim cemil ipekçi, bu tarz benim yeni jüri üyeleri kimdir, bu tarz benim yeni jüri biyografileri, bu tarz benim yeni jüri, bu tarz benim jüri değişti, bu tarz benim eski jüri neden yok, bu tarz benim eski jüri ne oldu, bu tarz benim eski jüri nere gitti, bu tarz benim eski jüri tv8de mi, bu tarz benim neden değişti, bu tarz benimde neden değişiklik oldu, bu tarz benim 

YORUMLAR