İlbige Uzun Elendi - Bu Tarz Benim 07 Aralık Pazar Kim Elendi - İlbige Uzun Elendi Mi



BU TARZ BENİM İLBİGE UZUN ELENDİ


Bu Tarz Benim yarışması hız kesmeden devam ediyor.

Yeni sezonun bitmesine az bir zaman kala ikinci sezon başladı bile...

Yeni sezonun başlaması ile yeni yarışmacılar da gündeme oturacağa benziyor.

Geçen sezon ki yarışmadan sonra yeni sezon da televizyonda olmak isteyen bütün kızlar bu yarışmaya başvuracak gibi gözüküyor.

Bu Tarz Benim yarışmasından sonra hayatları değişecek olan kızlar yarışmada göz önüne çıkmak için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar.

Bakalım yeni sezonda neler yaşanacak. Yeni sezonun ikinci elemesi 07 Aralık Pazar gecesi yapıldı ve bir yarışmacı yeni sezon başlamadan yarışmaya veda etti.

Bu yarışmacı ise İlbige Uzun oldu. 16 yarışmacının kaldığı yarışmada 13 ast yarışmacı için 21 Aralık Pazartesi gününe kadar her pazar gecesi yeni sezon elemeleri yapılacak.

17 yarışmacı ile başlayan Bu Tarz Benim yeni sezon da ilk hafta Aygül Bayşu yarışmaya veda etmişti.

Bu hafta süpriz bir şekilde hiç beklenmeyen bir yarışmacı yarışmaya veda etti. Jüriden en az puanı alan üç yarışmacıdan biri olan İlbige Uzun jüriden en çok oyu alarak yarışmaya veda etti.

BU TARZ BENİM YENİ SEZON İKİNCİ HAFTA İLBİGE UZUN ELENDİ 














ilbige uzun elendi mi, bu tarz benim ilbige uzun elendi mi, 07 aralık pazar günü bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim geçen hafta kim elendi, bu tarz benim ilbige uzun ne zaman elendi, bu tarz benim ilbige uzun elendi, bu tarz benim ilbige uzun niye elendi, bu tarz benim ilbige uzun mu elendi, ilbige uzun elendi, btb ilbige uzun elendi mi, bu tarz benim yeni sezon ikinci eleme kim elendi

YORUMLAR