Bu Tarz Benim Gülnihal Candan Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boy Kilo - Biyografisi - Resimleri - Oynadığı Dizi Filmler



BU TARZ BENİM GÜLNİHAL CANDAN


Bu Tarz Benim yeni sezon heyecanı başladı.

30 Kasım Pazar akşamı yayınlanan eleme gecesi ile 17 yarışmacı tanıtıldı.

17 yarışmacının yayınlandığı eleme gecesinde dört yarışmacı Bu Tarz Benim hayaline veda edecek.

Jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu'nun oturduğu yarışmada bildiğiniz gibi Uğurkan Erez gala gecelerinde jüri koltuğunda oturuyor.

Safie Soyman ve Soner Sarıkabadayı'nın konuk jüri olarak katıldığı programda 17 yarışmacıya bir birleri ile kıyasıya yarıştı.

Kostüm ve pelerin ile yarışmacılar podyuma çıktı ve yüksek puan almak için uğraştılar.

Peki Bu Tarz Benim sezonun yeni yarışmacısı Gülnihal Candan Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları ve Oynadığı Diziler

GÜLNİHAL CANDAN KİMDİR?

19 yaşından öğrenci olan Gülnihal Candan, Beyken Üniversitesi 1. sınıf öğrencisidir. Hukuk bölümü okuyan Gülnihal Candan metroseksüel erkeklerden hoşlanıyor.

Gülnihal Candan hakkında sitemizde ilerleyen günlerde bilgi bulabilirsiniz...

GÜLNİHAL CANDAN FOTOĞRAFLARI - RESİMLERİ









bu tarz benim gülnihal candan kimdir, gülnihal candan kaç yaşında, gülnihal candan nereli, gülnihal candan boy kilo, gülnihal candan resimleri, gülnihal candan fotoğrafları, gülnihal candan oynadığı diziler, gülnihal candan hangi dizide oynadı, gülnihal candan sevgilisi kim, gülnihal candan biyografisi, gülnihal candan hayatı, gülnihal candan yeni sezon, yeni sezon bu tarz benim gülnihal candan, gülnihal candan sevgilisi, gülnihal candan bana herşey yakışır, gülnihal candan daha önce hangi yarışmaya katıldı, gülnihal candan hangi dizide oynadı,gülnihal candanın mesleği ne nedir

YORUMLAR