Emir Bi Ağla Şarkı Sözleri - Emir Gülşen Bi Ağla Şarkı Sözleri - Emir Bi Ağla Şarkısı


EMİR "Bİ' AĞLA"


Türk pop müziğinin sevilen ismi Emir yeni şarkısı ile listeleri alt üst etti.

Türk pop müziğinin kralı olarak bilinen megastar Tarkan'a benzerliği ve sesi ile dikkat çeken Emir bildiğiniz gibi zaten Tarkan'ın akrabası...

Tarkan'a benzerliği ile dikkat çeken Emir ilk albümünü 2009 yılında çıkarmıştı usta sanatçıların desteğini alan Emir'e ilk albümünde Yıldız Tilbe ve Tarkan eşlik etmiştir.

Emir "Kendimden" adlı çıkardığı yeni albümünde ilk videosunu Gülşen'in vokalistliğini yaptığı "Bi' ağla" şarkısına çekti.

EMİR "Bİ' AĞLA" ŞARKI SÖZLERİ

Yola çıktım bir nefeste
Dindiremedim öfkemi
Geri döndüm zoru gürünce
Kandıramadım kalbimi
Kendimden çok sevmiştim
Sensiz karaya vurdum sanki
Resimlerine baktım dün
Ağla bi ağla bi ağla
Anladım özlemişim
Ne zamandır görmeyi beklemişim
Heyecanlandım yine karşında
Anladım Özlemişim
Nedense gerçeği görmemişim
Senden uzakta bir dünya
Yokmuş aslında

EMİR SEVİNÇ KİMDİR?

07 Eylül 1980 İstanbul doğumlu olan Emir Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.
Kariyerine ilk dönemlerinde müziğe olan ilgi, şan eğitimi ve sonrası profesyonel olarak aldığı şan eğitimi ve Altan Varol’dan aldığı diksiyon dersleri ile başlamıştır.

İlk albümü kariyerine başlamış olan Emir, Ben Sen Olamam da Türkiye’de birçok ünlünün menajerliğini yapan ve bu albümle ilk kez prodüktörlük yapan Haluk Şentürk ile çalışmıştır. Albümde yer alan iki şarkının düzenlemesini sonrasında tüm albümün müzik direktörlüğünü Ozan Çolakoğlu’na teslim etmiştir.

Tarkan, sesi ve fiziğiyle benzeri olan Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını vermiştir, Emir Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten albümünü çıkarmıştır. 2009 yılında yayınlanan albümde Nazan Öncel, Yıldız Tilbe, Aysel Gürel ve Gülşen'e şarkılar vardır. Emir, albümü için “Bazıları beni kırmadı, vokal bile yaptı” demiştir

EMİR ÇIKARDIĞI ALBÜMLER VE ŞARKILARI

Ben Sen Olamam Albümü

Ben Sen Olamam
Eline Düştüm
Tornistan
Şiki Şiki
Aşk Mı Savaş Mı

Ateşten Bir Rüzgar Albümü

Sudan Sebep
Makine

EMİR RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI









emir bi ağla şarkı sözleri, emir gülşen bi ağla şarkı sözleri, emir gülşen düeti, emir gülşen bi ağla, emir yeni şarkısı, emir yeni şarkı sözleri, emir gülşen şarkı sözleri, emir kimdir, emir kaç yaşında, emir nereli, emir boy kilo, emir resimleri, emir çıkardığı albümleri

YORUMLAR