Bu Tarz Benim Sms Sonuçları - Bu Tarz Benim Final Sms Sonuçları - Btb Sms Sonuçları



BU TARZ BENİM'DE SMS SONUÇLARI

Bu sezonun en çok konuşulanı bildiğiniz gibi Bu Tarz Benim oldu.

Yarışmacıların sürekli birbiri ile tartışmaları kavga gürültü derken program zirveye oturdu.

En çok konuşulan ise eleme geceleri oldu çünkü yarışmacıların artık fanları var ve elendikleri zaman sosyal medyada olay oluyor.

Özellikle yarışmada asaleti güzelliği ve efendiliği ile dikkat çeken Nur Bozar'ın bütün yarışmacılardan daha fazla fanı oldu.

Yarışmadan elenmek istemesi ve elenmesi ise ayrı olay oldu ve yarışma sosyal medyada tepki toplamaya başladı.

Bir süre sonra yani Ayşegül Doğan'ın elenmesi ile Nur Bozar'a yapılanlar unutuldu ve yarışma kaldığı yerden devam etti.www.diziveoyuncularii.blogspot.com.tr

Geçen hafta son eleme gecesinin yaşandığı yarışmada bildiğiniz gibi Özlem Özden finale kalamadan yarışmaya veda etti ve yarışmanın üç finalisti belli oldu.

Bildiğiniz gibi finale Ezgi Baylar, Aycan Nurcan Şencan ve elenip sonradan dahil olan olay kız Ayşenur Balcı...

Sosyal medyada her ne kadar yarışmanın birincisi belli oldu dense de yarışmanın eleme gecesi canlı yapılacak ve halk oyları yani smsler ile yapılacak.

Yarışmanın eleme gecesi her zaman olduğu gibi önceden çekildi ancak sadece oylama ve sms sonuçları canlı yapılacak ve birinci halk tarafından seçilmiş olacak.

Bu Tarz Benim birinci sezonun kapanışının yapılacağı 20 Aralık Cumartesi gecesi birinci sezonun birincisi belli olacak.

Konuk jüri olarak Hande Yener'in katıldığı final gecesinde İvana Sert dans yaptığı dans gösterisi ile yine çok konuşulacak.www.diziveoyuncularii.blogspot.com.tr

Elenen yarışmacıların hepsinin geldiği yarışmada Nur Bozar'ın olaylı gidişinden sonra Nur Bozar hayranları gelip gelmeyeceğini merak ediyordu ve yayınlanan fragman da Nur Bozar'ın final gecesine geldiği görülüyor.

Olaylı gidişinden sonra gelmeyeceği düşünülse de Nur Bozar yine asaletini gösterdi ve final gecesine geldi.

Nur Bozar'ı ekranda görmek isteyen fanları onu çok özlediğini ve ekranda görmek istediklerini söylemişti görünen o ki Nur Bozar hayranlarını kırmamış ve gelmiş...

Bu Tarz Benim 20 Aralık Sms Sonuçları Final Gecesi Sitemizden Duyrulacaktır...

Sizce Birinci Adil Bir Seçim Mi Oldu? 

Sizce Birinci Kim Olmalıydı? Yorumlarınızı Bekliyoruz.



BU TARZ BENİM'DE FİNALE KALAN YARIŞMACILAR 




        Ezgi Baylar               Ayşenur Balcı          Aycan Nurcan Şencan


Aycan Nurcan Şencan Kardeşler Halk Oylamasının Çoğunluğunu Alarak Bu Tarz Benim Birinci Sezonun Kazananı Olmuştur.


BU TARZ BENİM FİNAL GECESİ YAŞANANLAR

















bu tarz benim birincisi kim oldu, bu tarz benimde kim birinci oldu, bu tarz benim sms sonuçları, bu tarz benim sms sonuçları belli oldu mu,diziveoyunculari.blogspot, bu tarz benim sms sonuçlarında kim birinci oldu, bu tarz benim birinci kim oldu, bu tarz benim canlı değilmiydi, bu tarz benim final gecesi nur bozar neden geldi, bu tarz benim nur bozar eleme gecesi niye geldi, bu tarz benim nur bozar final gecesi giydiği elbise, bu tarz benim sms sonuçları ne zaman açıklanacak, bu tarz benim birinci sezon birincisi, bu tarz benim 20 aralık eleme gecesi, show tv bu tarz benim sms sonuçları, diziveoyunculari.blogspot, btb sms sonuçları, bu tarz benim  birincisi kim oldu, bu tarz benim birincisi ezgi baylar, bu tarz benim birincisi ayşenur balcı, bu tarz benim birincisi aycan nurcan şencan,

YORUMLAR