Bu Tarz Benim Neden Yayınlanmıyor - Bu Tarz Benim Tv8'e Transfer Oldu - Bu Tarz Benim'in Kanalı Niye Değişti



BU TARZ BENİM'İN YENİ KANALI 


Show Tv'nin gündemden düşmeyen programı Bu Tarz Benim ile ilgili yeni bir iddia ortaya atıldı.

Türkiye'de son yıllarda sadece Acun Ilıcalı'nın yaptığı yarışmalar tutar ve gündemde kalırdı.

Ancak Bu Tarz Benim bunu bozdu ve son zamanların reytingleri at üst eden ve en çok gündemde olan yarışması oldu.

13 yarışmacı ile başlayan yarışma hafta içi hergün yayınlanıyor ve gündemden hiç düşmüyor çünkü yarışmada kavga gürültü eksik olmuyor.

Türk halkı da en çok böyle durumları seviyor ve yarışmada bu sayede gündemden düşmüyor.

Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada yarışmacılar yıldız alabilmek kıyasıya yarışıyor.

Birinci sezonun 20 Aralık gecesi canlı yayınla biteceği yarışmada birinci sezonun birinci seçilecek ve ikinci sezon başlayacak.

21 Aralık, Pazartesi ikinici sezonun başlayacağı Bu Tarz Benim yarışması yeni kanalına transfer oldu.

Acun Ilıcalı'nın kanalı olan Tv8 yeni yılda Bu Tarz Benim yarışmasını yayınlayacak.

21 Aralık Pazartesi başlayacak olan yeni sezon Bu Tarz Benim, yılbaşından sonra Tv8 kaldığı yerden devam edecek.

Show Tv'nin uzun süreden sonra yaptığı bir işin bu kadar tutması ve bu tutan yarışmayı Acun Ilıcalı'ya kaptırması kanal için kötü olacağa benziyor.

Hafta içi hergün yayınlanan ve hafta sonu yani Cumartesi gecesi eleme gecelerinin yaşandığı Bu Tarz Benim yarışması yeni yılda Tv8'de izleyici ile buluşacak.












bu tarz benim neden yayınlanmıyor, bu tarz benim hangi kanalda, bu tarz benim kanalı mı değişti, bu tarz benim tv8 de mi, bu tarz benim neden yok, bu tarz benim kanalı niye değişti, bu tarz benim ne zaman tv8 de yayınlanacak, bu tarz benim tv8, bu tarz benim bitti mi, bu tarz benim neden tv8e geçti, bu tarz benim niye yok, bu tarz benim hangi kanalda, bu tarz benim niye bitti, bu tarz benim yeni sezon niye yayınlanmıyor, bu tarz benim bugün neden yok, bu tarz benim bugün neden yayınlanmadı, bu tarz benim daha yayınlanmayacak mı, bu tarz benim kaldırıldı mı, bu tarz benim niye kaldırdılar, bu tarz benim kaldırıldı mı, bu tarz benim neden kaldırıldı, bu tarz benim kalktı mı, 

YORUMLAR