Nur Bozar Bu Tarz Benim'den Elendi Mi - Nur Bozar Bu Tarz Benim'den Neden Elendi - Nur Bozar Elendi Mi



NUR BOZAR BU TARZ BENİM'DEN ELENDİ Mİ?


Show Tv'nin sevilerek takip edilen programı ile ilgili şok bir iddia ortaya atıldı.

Programın en çok takip edilen ismi bildiğiniz gibi Nur Bozar'dı ve yarışmadan sonra fanları oluştu.

Ancak bu hafta yayınlanacak olan eleme gecesi ile ilgili şok iddialar dönüyor.

15 Kasım Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim'den Nur Bozar'ın elendiği konuşuluyor.

İşte o iddialar ilgili bilgiler:

Konuk jüri olarak katılan Nihat Doğan'ın instagram hesabında İvana Sert ile paylaştığı resme yapılan yorumlardan ve Nur Bozar'ın resmi facebook sayfasında yazılan yorumlarda Nur Bozar'ın bu hafta elendi konuşuluyor.

Nur Bozar'ın çirkin bir oyuna alet edilerek yarışmadan çıkması ile ilgili bir oyun düzenlendiği konuşuluyor.

Nur Bozar'ın facebook sayfasında bir takpçisi inatla Nur Bozar'ın elendiğini yazarken Nihat Doğan'ın instagram hesabında bir takipçi elendi ise elendi gibi yorumları dikkat çekiyor ve Nur Bozar'ın elendiği ihtimalini doğruluyor.

Peki Nur Bozar Neden Elendi İşte O İddia

Nur Bozar'ın Facebook Sayfasından Takipçisinin Yorumu:


NUR BOZAR 15 KASIM ELEME GECESINDE ELENDI. ELEME GECESINE GIDEN BI ARKADAŞIMDAN ALDIĞIM BILGILERI AKTARIYORUM SIZE...

 Haftaiçi yayınlanan yayında Nura oda veriyorlar ekip bunu yayında kimseye söyleme diyo. (Oda vermelerinin sebebi Ayşegül arka tarafta Nurun gizlice videosunu çektiği için Nur artık onlara güvenmediğinden kıyafetlerini bile tuvalette giymeye başlamıştı bu sebeple de ekip ona 1 2 hafta sonra oda verdi) Öykü de haftaiçi yayınlanan programda inadına "Nur senin odan varmı" diye soruyo. Nur da "yok" diyo söyleme dedikleri için. Öykü de "şimdi benim kulağıma bi bilgi geldi ama senin odan varmış" diyo. Nur bunların hepsini eleme gecesinde anlatıyo. Yapımcıyla falan kavga ediyo ama büyük ihtimalle bu kısmı kesip televizyonda göstermiyecekler ekip yalancı durumuna düşmesin diye. Ama burda kesinlikle Nur haklıydı. Sonra öykü yalandan ağlamaya başlıyo. Yönetmen kestik diyince bir anda durdu ve toparlandı yalandan ağladığı burdan belliydi. Gelelim Nurun elenmesine. Aynen şöyle oldu. Konsept 80lerdi ve Nurda günlük kıyafetlerini giyinerek çıktı ben en düşük puanı alıp elenmek istiyorum dedi. Çünkü artık kamera arkasına bile güvenemiyorum beni böyle yalancı gösterdiniz dedi. Nur çıkınca seyircinin alkışını kestirdiler kesinlikle alkışlatmadılar. Ayşegül çıkınca seyirciyi coşturdular. Nihat Doğan Nura 0 verdi. Kemal 1 verdi Uğurkan ve Nurella 3 verdi. Şu an tamamen kıza karşı oyun oynanıyo inanmayın kızı konuşturtmadılar bile resmen Nuru elemek için böyle bir strateji geliştirmişler Öykü bunun hakkını nasıl ödeyecek acaba şuan gerçekten çok üzgünüm Nur elenmesi gereken kişi değildi...

15 kasimdaki final gecesinde eleniyo. Oyku serter kasti olarak nurla tartisiyo ve agliyo. Nurda eleme gecesi gunluk kuyafetiyle gelip beni eleyin diyor . Ve eleniyor.

Bu İddialardan Sonra Eleme Gecesi Yaşanacak Olanlar Merak Konusu Oldu 


15 Kasım Cumartesi Gecesi Bu Tarz Benim'de Nur Bozar Elendi Mi? 






nur bozar, nur bozar bu tarz benimden elendi mi, nur bozar neden elendi, nur bozar elendi mi, nur bozar bu tarz benimden neden elendi, nur bozar düzenlenen çirkin oyun, nur bozara bu tarz benimde kim oyun düzenledi, nur bozarın bu tarz benimden elenme sebebi, nur bozar btb den neden elendi, nur bozar btb eleme gecesi, nur bozar niye elendi, nur bozar bu tarz benimden niye elendi, bu tarz benimde nur bozara düzenlenen kötü oyun ne, bu tarz benim nur bozar eleme gecesi izle, btb nur bozar eleme gecesi yaşananlar, 15 kasım cumartesi nur bozar mı elendi, bu tarz benimde bu hafta nur bozar mı elendi, 15.11.2014 nur bozar mı elendi, bu tarz benim nur bozar öykü serter neden kavga etti, nur bozar bu tarz benimden neden elenmek istedi, bu tarz benim nur bozar niçin elendi, nur bozar eleme gecesi izle, bu tarz benim nur bozara oyun düzenlendi, nur bozar eleme gecesi, nur bozar nasıl bir oyuna kurban gitti, nur bozarı neden elediler, bu tarz benimde nur bozarı neden elediler, 

YORUMLAR