Kemal Doğulu Aradığın Adam Ben Değilim Şarkısı - Kemal Doğulu Üzgünüm Şarkısı Sözleri - Kemal Doğulu Bu Tarz Benim'de Söylediği Şarkı



KEMAL DOĞULU ÜZGÜNÜM ŞARKISI


Saç tasarımcısı olan Kemal Doğulu, Hande Yener'den sonra albüm çıkarmıştı bildiğiniz gibi...

Bu Tarz Benim yarışmasında jürilik yapan Kemal Doğulu yaptığı yorumlarla dikkatleri üzerine çekiyor.

Kema Doğulu bildiğiniz gibi aynı zaman da Pis Yedili ve Fatih Harbiye dizisinde rol alan Kadir Doğulu'nun abisi...

Her hafta programda İvana Sert'in dansları yarışmaya damga vuruyordu bu hafta ise Kemal Doğulu süpriz yapacak.

15 Kasım eleme gecesinde yayınlanacak olan bölümde Kemal Doğulu şarkı söyleyecek.

Kemal Doğulu'nun şarkıcılık hayatı Hande Yener'in vokalistinin gelmemesi ve vokalde yer alması ile başladı.

Daha sonra bir çok single ve maxi single çıkaran Kemal Doğulu 2010 yılında Ters Köşe adlı albümü çıkardı ve bu albümün içinde Üzgünüm şarkısı da yer alıyor.

KEMAL DOĞULU ÜZGÜNÜM ŞARKI SÖZLERİ 

Üzgünüm ama cevap veremem duygularına
Sen sevdiğini sanıyorsun
Küskünüm al kalbini
Senin istediğin bende yok ki
Vaktimi boşuna harcıyorsun

Derman değilim inadına
Gönül yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra

Bir daha arama
Derman değilim inadına
Senin yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
Bir daha arama

Ben bir kez sevenlerdenim
Ölümsüz bir aşk arıyorum
Aradığın adam ben değilim
Hiç sanmıyorum






kemal doğulu aradığın adam ben değilim şarkısı izle, kemal doğulu üzgünüm şarkısı izle, kemal doğulu üzgünüm şarkı sözleri, kemal doğulu aradığın adam ben değilim şarkı sözleri, kemal doğulu bu tarz benimde söylediği şarkı, kemal doğulu  şarkıları, kemal doğulu  şarkıları dinle, kemal doğulu  kadir doğulunun abisi mi, kadir doğlu kemal doğulunun kardeşi mi, kemal doğulu  kimdir, kemal doğulu  kaç yaşında, kemal doğulu  nereli, kemal doğulu boy kilo, kemal doğulu  albümleri, kemal doğulu şarkıları izle, kemal doğulu bu tarz benim de söylediği şarkılar, kemal doğulu

YORUMLAR