Seni Seviyorum Adamım Filmi - Seni Seviyorum Adamım Filmi Müziği - Gizem Karaca Seni Seviyorum Adamım Filmi Şarkı Sözleri

SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ

Vizyona girmesi beklenen filmler arasında yer alan Seni Seviyorum Adamım filmi merakla bekleniyor.

Başrollerini Barış Kılıç ve Gizem Karaca'nın paylaştığı film vizyona girmeden konuşulmaya başlandı.

Güzel Köylü dizisinin başrolünde rol alan Gizem Karaca ilk filminde başrolü canlandıracak. Filmin müziğini ise güzel oyuncu Gizem Karaca seslendirdi.

Son günlerin çok konuşulan isimlerinden olan Barış Kılıç filmin erkek başrolünü canlandıracak...

21 Kasım'da vizyona girecek olan Seni Seviyorum Adamım filmi merakla bekleniyor...

Başrolünü Gizem Karaca ve Barış Kılıç'ın paylaştığı filmin fragmanı yayınlandıktan sonra öpüşme sahneleri çok konuşuldu ve filmin takipçisi artmaya başladı...

Kıbrıs'ta çekilen filmde Gizem Karaca, Ezel karakterini Barış Kılıç ise Berk Ataman canlandıracak.

SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ KONUSU

Filmde Berk Ataman isimli genç ve yakışıklı olan adam müzik piyasasına yeni sanatçılar kazandıran
bir yapımcıdır.

Bu piyasanın içinde kararlı ve istikrarlı bir duruş sergileyerek işini yapan yapımcı aşkı henüz hiç tatmamış ve gerçek aşkı aramaktadır.

Ekonomik kriz ile bütün mal varlığını kaybeden Berk Ataman yanında çalışan bir arkadaşının ona attığı kazık ile bütün varlığını kaybeder.

Ve böylelikle elini bütün işlerden çeken yapımcı Berk 13 yıl boyunca kendi iç dünyasına çekilir yalnız yaşar.

Bir gün  kayalıklardan atlayan güzel bir genç kız olan Ezel'i görür. Ezel isimli güzel ve genç kız kayalıklardan atlar ve suya düşer.

Onu kurtarmak için peşinden Berk atlar ve onu kurtarır. Ezel ile Berk'in aşkı başlamış olur...


GİZEM KARACA
SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ ŞARKI SÖZLERİ

Yalnız kaldım uçurumlarda
Gece yıldızların altında tek başıma
Sıcak bir el beklerken yalnızlık sardı beni
Derin karanlıklarda bir başıma

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım
İnatçı adamım gülümse bakalım
Bir gün ben olmasam da unutma
Seni hep seveceğim

Göz yaslarını sil hep dik dur hayatta
Yasam hızla akmakta, onu yakala
Bir gün ben olmayacağımki senin yanında
Ama seni seviyorum adamım

SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLMİ RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI





















seni seviyorum adamım, seni seviyorum adamım filmi, seni seviyorum adamım filmi oyuncuları, seni seviyorum adamım filmi oyuncuları, seni seviyorum adamım oyuncu kadrosu, seni seviyorum adamım şarkı sözleri, seni seviyorum adamım filmi müziği, seni seviyorum adamım filmin müziğini gerçekten gizem karaca mı söylüyor, seni seviyorum adamım gizem karaca, seni seviyorum adamım barış kılıç, seni seviyorum adamım gizem karaca şarkısı, gizem karacanın şarkısı, seni seviyorum adamım öpüşme sahnesi izle, seni seviyorum adamım filmi resimleri, seni seviyorum adamım fotoğrafları, seni seviyorum adamım filmi sahneleri izle, gizem karaca sinema filmi, barış kılıç sinema filmi, seni seviyorum adamım ezel ile berk öpüşme sahnesi izle, barış kılıç gizem karaca öpüşme sahnesi, ezel ile berk öpüşme sahnesi, seni seviyorum adamım nerede çekiliyor

YORUMLAR