Bu Tarz Benim 4 Ekim Cumartesi Eleme Gecesi Kim Elendi - Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Elendi - Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacılar

BU TARZ BENİM YARIŞMASINDA KİM ELENDİ 

Show Tv'nin sevilen yarışması Bu Tarz Benim heyecanla izlenmeye devam ediyor. Yarışmacıların ve jürinin yorumlarının dikkat çektiği yarışma eleme heyecanları ile izleyiciyi ekranlara kitliyor.

Hafta içi hergün yayınlanan yarışmada yarışmacılar yıldız alabilmek için kıyasıya yarışıyor. En çok yıldızı olan yarışmacı eleme gecesi yarışmacı arkadaşları tarafından adı söylenemeyecek ama jüri tarafından en az puanı alan yarışmacı yarışmacı arkadaşları tarafınadan en çok ismi söylenen yarışmacı jürinin karşısına gececek  ve jürinin ortak kararı ile bir kişi yarışmaya 100 bin liralık büyük ödüle veda edecek.

İlk hafta Esra Özüver'in veda ettiği yarışmaya ikinci hafta Gizem Kayaalp veda etmişti.

Her Cumartesi eleme heyecanın yaşandığı yarışmada programın belirlediği konsept doğrultusunda giyininen yarışmacılar jüriden en fazla puanı almaya çalışarak yarışmada kalmak için çaba sarfediyorlar.

Her hafta süpriz jürinin katıldı yarışmada bu hafta ki süpriz jüri ise Faik Öztürk oldu. Her hafta süpriz bir sanatçının katıldı yarışmaya ise bu hafta Emre Kaya geldi.  Emre Kaya yepyeni ve hareketli şarkıları ile izleyiciyi ve yarışmacıları kendisine hayran bıraktı.

Konseptin kostümlü balo oldu yarışamaya yarışmacıların ilginç kostümleri damga vurdu. Ayşegül Doğan'ın cadı Ayşenur Balcı'nın kırmızı başlıklı kız olduğu yarışmada ilginç olaylar yaşandı.

4 Elkim eleme gecesi Sara Koçoğlu korsan kadın olurken Melek Balkan kedi kadın oldu.  

Elbise Değiştirme gösterisinin oldu yarışmada İvana Sert'in dans gösterisi ve Özlem Özden'in Faik Öztürk ile yaptığı dans yarışmaya damga vurdu.

Peki Bu Tarz Benim yarışmasının 4 Ekim Cumartesi eleme gecesi yarışmaya kim veda etti?

Bu Tarz Benim yarışmasında kim elendi?

4 Ekim Cumartesi Bu Tarz Benim yarışmasında kim elendi?

Jüri üyelerinden en az puanı alarak elemeye çıkan Buse Doğanay ve Özlem Özden arasında tercih yapan jüri Buse Doğanayı seçti ve Buse Doğanay yarışmaya veda etti.


BU TARZ BENİM 4 EKİM CUMARTESİ ELEME GECESİ RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI












bu tarz benim yarışmasında kim elendi, bu tarz benim yarışmasında 4 ekimde kim elendi, bu tarz benim 4 ekim eleme gecesi,  bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim, bu tarz benimde kim elendi, 4 ekimde bu tarz benim elenen, bu tarz benim yarışması 4 ekim ayşenur balcı'nın elbisesi, ayşenur balcı eleme gecesi kıyafeti,  bu tarz benim ayşegül doğan 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim melek balkan 4 ekim eleme gecesi kıyafeti elbisesi, bu tarz benim aycan nurcan şencan 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim gizem güler 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim nur bozar 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim özlem özden 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim sara ayşem koçoğlu 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim tuğçe ergişi 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim ezgi baylar 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim buse doğanay 4 ekim eleme gecesi elbisesi kıyafeti, bu tarz benim 4 ekim eleme gecesi yarışmacılar ne giydi, bu tarz benim elenen yarışmacıları kimler

YORUMLAR