O Hayat Benim İsmail (Cem Kılıç) Kimdir - Kaç Yaşında - Nereli - Boy Kilo - Biyografisi - Oynadığı Diziler



O HAYAT BENİM İSMAİL KİMDİR


Fox Tv'nin sevilen dizisi O Hayat Benim reytinglerde ki yerini korumaya devam ediyor.

Başrollerini Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Ceren Moray, Sinan Albayrak ve son olarak kadrosuna İclal Aydın'ın katıldığı diziye yeni oyuncular dahil oldu.

Ateş ve Bahar'ın aşkı güzel devam ederken aşklarına yeni engeller çıkmaya devam ediyor. Efsun diziye yeni dahil olan komiser İsmail'in ona aşık olması ile hayat dünyası değişir.

Bahar ve Ateş ile uğraşan sürekli onları ayırmaya çalışan Ateş'le evlenmek için bin bin takla atan Efsun, Ateş ile olamayacağını iyice anlar bir çok yalanı ortaya çıkmış ve Bahar artık ne olursa olsun Ateş'e inanır.

Efsun, Komiser İsmail'in aşkından etkilenir ancak Bahar ve Ateş'i ayırmaya çalışmaktan kendini alıkoyamaz.

Peki bu Komiser İsmail kimdir, Komiser İsmail ailesini kaybetmiş yalnız bir adamdır. İyi bir polistir ve işini titizlikle yapmaya çalışır. Uzun süredir aşk hayatı iyi gitmeyen İsmail, ilginç bir şekilde Efsun'a aşık olur. Efsun'un değişken halleri onu daha da çekici halleri getirir. Bakalım Efsun ile İsmail'in aşkı nasıl olaylar yaşanmasına sebep olacak.

CEM KILIÇ KİMDİR

04 Ocak 1978 Ankara doğumlu olan Cem Kılıç, ilk ve orta öğretimi Ankara'da tamamladı.  American Alfred Univercity'de Medya İletişim okuyan Cem Kılıç, bir çok dizide rol almıştır.

İlk olarak Çılgın Bediş dizisinde rol alan Cem Kılıç,  Ekmek Teknesinde canlandırdığı Korkut karakteri ile Türk halkının gönlünde taht kurmuştu. Lan Jale replikleri ile çok sevilen Cem Kılıç, son olarak Otel Divane dizisinde karşımıza çıkmıştı. Başrolünü Emre Altuğ'un oynadığı dizi reytingler nedeni ile yayından kaldırılmıştı.

O Hayat Benim'in yeni sezonunda Komiser İsmail olarak karşımıza çıkan Cem Kılıç, bu rolü ile de çok sevildi dizinin deli kızı Efsun ile yaşadığı aşk da izleyicinin dikkatini çekiyor.

CEM KILIÇ OYNADIĞI DİZİLER 

Çılgın Bediş
Sıcak Saatler
Hayat Bağları
Ekmek Teknesi
Çapkın
Ah Polis Olsam
Hayal ve Gerçek
Dinle Sevgili

CEM KILIÇ OYNADIĞI FİLMLER

Okul
Süpür
Şov Bizınıs

CEM KILIÇ RESİMLERİ - FOTOĞRAFLARI 














cem kılıç kimdir, o hayat benim ismail kimdir, o hayat benim cem kılıç, cem kılıç kaç yaşında, cem kılıç nereli, cem kılıç boy kilo, cem kılıç biyografisi, cem kılıç resimleri, cem kılıç görselleri, cem kılıç oynadığı diziler, cem kılıç hangi dizide oynadı, cem kılıç en son oynadığı dizi, o hayat benim ismail gerçek adı, cem kılıç sevgilisi, o hayat benim ismail ile efsun, o hayat benim ismail ile efsun aşkı, cem kılıç ceren moray, cem kılıç, o hayat benim ismail, o hayat benim ismail ile efsun ne zaman aşk yaşayacak, cem kılıç ekmek teknesi korkut, o hayat benim ismailin sevgilisi

YORUMLAR