Bu Tarz Benim Özlem Özden Elendi - Özlem Özden Neden Elendi - Btb Özlem Özden Elendi Mi


ÖZLEM ÖZDEN ELENDİ


Show Tv'nin sevilerek takip edilen programı gündemden hiç düşmüyor.

Hafta içi hergün yayınlanan programda kavga gürültü eksik olmuyor ancak biz Türk halkı böyle olayları seviyoruz ve takip ediyoruz.

13 yarışmacı ile başlayan program da her hafta eleme yaşanıyor.

Nur Bozar elendikten sonra Bu Tarz Benim yarışması daha çok gündeme geldi ve haksızlık yapıldığı ve Nur Bozar'a oyun oynandığı haksızlık yapıldığı çok konuşuldu.

Ayşegül Melisa Doğan'ın yarışmada torpille birinci olacağı çok konuşuldu ancak geçen haftalarda Ayşegül Doğan'da elendi ve söylentiler boşa çıktı.

Yarışmanın başından beri eleştirilere maruz kalan bir diğer isim de Özlem Özden'di tarzı olmadı yaşlı olduğu oyuncu olduğu oynadığı gibi bir çok eleştiri aldı.

Tarzı olmadığı yönde bir çok eleştiri alan Özlem Özden hemen hemen her hafta eleme de ismi söylendi ve elemeye çıktı ancak her seferinde Özlem Özden elemeden döndü ve jüri her seferinde Özlem Özden'in karşısında ki kişiyi eledi.

Özlem Özden bütün eleştirilere rağmen çok çalıştı ve her gün yıldız alamaya çalıştı ve bir çok hafta elemeye taçla çıktı ismi söylenmedi ancak Özlem Özden taçlı olmasına rağmen en az puanı alarak yine eleme çıktı.

Bu Tarz Benim sonunda bir tarz yarışması ve tarz olan kişi birinci olacak.

Dört yarışmacının kaldığı yarışmada bu hafta Özlem Özden'in elendiği söyleniyor. Kendi Twitter hesabından bir Twit atan Özlem Özden elendiği yönünde ki haberleri doğruluyor gibi...


İŞTE ÖZLEM ÖZDEN'İN O AÇIKLAMASI

Olmadı yine başaramadım... Tutunduğum her yerde tırnaklarımı bıraktım, yükseğe çıkacağım derken ben hep aşağılara kaydım. Şimdi en dipteyim artık, en dipteyim. Herkese inat birinci olacaktım, hayatımı düzene koyucaktim, rahat yasicaktım, cöktuyum yerde kalmıcaktım, ayaga kalkıcaktım , yapamadım olmadi, yine başaramadım... Artık gücüm kalmadı, nefes Almakta zorlaniyorum, umutlarım da aynı sen gibi bırakıp gittiler beni Kıramadığım zincirlerle bağlandım Zindanlara hapsedildim, tükendim..


Bu açıklamaya bakarak Özlem Özden'in elendiğini düşünüyoruz. Bakalım Özlem Özden bu hafta elenecek mi izleyip görelim....







bu tarz benim özlem özden elendi, özlem özden elendi, özlem özden niye elendi, özlem özden elendi mi, özlem özden neden elendi, özlem özden mi elendi, bu tarz benim de özlem özden mi elendi, özlem özden niye gitti, özlem özdeni neden elediler, btb özlem özden elendi, 13 aralık özlem özden mi elendi, 13 aralık bu tarz benim özlem özden elendi, özlem özdeni niye elediler, özlem özden elendi mi

YORUMLAR