Bana Artık Hicran De Dizisi Yayından Mı Kaldırılıyor - Bana Artık Hicran De Final Mi Yapıyor - Bana Artık Hicran De Neden Yayından Kaldırıldı - Bana Artık Hicran De Niye Yayından Kaldırıldı



BANA ARTIK HİCRAN DE NEDEN YAYINDAN KALDIRILDI

Kanal D yeni sezona bir çok dizi ile girdi ancak

yeni dizilerinden hiç biri reytinglerde birinci

sıraya oturamadı bunlardan biri de Bana Artık Hicran De dizisi...

Başrollerini Aslı Enver, Buğra Gürsoy ve Alican

Yücesoy'un paylaştığı Bana Artık Hicran De dizisi

bu hafta yayınlanacak olan son bölümü ile ekranlara veda edecek.

Başladığı günden beri reytinglerde üst seviyelere

çıkamayan dizi üçüncü bölümden sonra yayından kaldırılma kararın aldı.

Bana Artık Hicran De dizi 12 Ekim Pazar günü

saat 22:30 yayınlanacak olan dördüncü bölümü ile ekranlara veda edecek...










bana artık hicran de dizisi yayından kaldırılıyor, bana artık hicran de dizisi bana artık hicran de dizisi final mi yapıyor, bana artık hicran de dizisi neden yayından kaldırıldı, bana artık hicran de neden yayından kaldırıldı, bana artık hicran de niye yayından kaldırıldı, bana artık hicran de dizisi final mi yaptı, bana artık hicran de dizisi neden yayınlanmıyor, bana artık hicran de dizisi niye yayınlanmıyor, bana artık hicran de dizisi bitti mi, bana artık hicran de dizisi niye bitti, bana artık hicran de dizisi neden bitti, bana artık hicran de dizisi yayından mı kaldırıldı, bana artık hicran de dizisi neden kaldırıldı, bana artık hicran de niçin bitti, bana artık hicran de yok mu, bana artık hicran de niye yok, bana artık hicran de yayından mı kaldırılıyor, bana artık hicran de final mi yapıyor 

YORUMLAR