Bu Tarz Benim Yarışmacıları

BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI
Show Tv'de hafta içi her gün yayınlanan program polemikleri, olay görüntüleri ve olay olan sözleri ile ilgi ile takip ediliyor.Jüri'nin yarışmacıları sert bir şekilde eleştirmesi ve yarışmacıların da birbirlerini eleştirmesi de program da olay yaratıyor.Her gün yarışmacıların ne giydiği merak edilirken jüriden yıldız alabilecekler mi jüri nasıl yorum yapacak ve yarışmacılar arasında nasıl polemik olacak izleyici tarafından merak konusu oluyor...

Jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in oturduğu yarışma Öykü Serte'in sunumu ile her gün izleyici ile buluşuyor.Bu Tarz Benim yarışmasının yarışmacıları da merak konusu oldu yarışmacıların kim olduğu gerçek hayatta ne yaptıkları da merak ediliyor ve bizde sizlere Bu Tarz Benim yarışmacılarını tek tek tanıtmak istedik...Yarışmanın birinci haftası yarışmaya Esra Özüver ikinci haftası ise Gizem Kayaalp veda etmistir.



NUR BOZAR BU TARZ BENİM'DEN ELENDİ Mİ ŞOK İDDİA HABERİN DETAYLARI İÇİN TIKALYINIZZ




< BU TARZ BENİM ROZA KİMDİR BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ >


Bu Tarz Benim Gizem Güler Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Gizem Güler 1989 doğumludur asıl mesleği modellik yarışmada boyu fiziği ve güzelliği ile dikkat çekiyor. İstanbu'da yaşıyor. Oyunculuk yapan Gizem Güler, Medcezir ve Kocamın Ailesi dizilerinde rol aldı.


 << GİZEM GÜLER OYNADIĞI DİZİLERDEN SAHNELER İÇİN TIKLAYINIZ >> 




Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Tuğçe Ergişi 1989 doğumlu İstanbul'da ya yaşıyor.


< < < TUĞÇE ERGİŞİ KİMDİR BİYOGRAFİSİ RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ > > >



Bu Tarz Benim Sara Ayşem Koçoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Sara Ayşem Koçoğlu 1995 doğumlu öğrenci İstanbul'da yaşıyor. Model olmak istiyor bir kaç kez modellik yapmış. 

SARA AYŞEM KOÇOĞLU ( 4. HAFTA ELENDİ )


< < SARA AYŞEM KOÇOĞLU BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZZ > >




Bu Tarz Benim Esra Özüver Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Esra Özüver 1977 İstanbul doğumlu asıl mesleği oyunculuk ve sunuculuk.  

ESRA ÜZÜVER (1. HAFTA ELENDİ)




Bu Tarz Benim Gizem Kayaalp Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Gizem Kayaalp 1993 İstanbul doğumlu Radyo ve Televizyon mezunu

GİZEM KAYAALP ( 2 HAFTA ELENDİ)




Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Ezgi Baylar 1983 doğumlu 4 yıllık evli 1.5 yaşında bir kızı var.



Bu Tarz Benim Bu Doğanay Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Buse Doğanay 1994 Bursa doğumlu Ekonomi okuyor. Tiyatroda ve sahnede bulunmak istiyor.

BUSE DOĞANAY (3. HAFTA ELENDİ)



Bu Tarz Benim Aycan ve Nurcan Şencan Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Aycan ve Nurcan Şencan 1987 İsveç doğumlular Losangels'ta eğitim aldılar. Nurcan Grafik Aycan ise Sinema ve Oyunculuk eğitimi aldı. Anneleri moda tasarımcısı.



Bu Tarz Benim Özlem Özden Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Özlem Özden 1981 doğumlu Kamu Yönetimi Lisan ve Yüksek Lisans yaptı İstanbul'da yaşıyor.



Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Ayşegül Melisa Doğan 1991 doğumlu butik işletiyor İstanbul'da yaşıyor.

<<AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZZ>>




Bu Tarz Benim Melek Balkan Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Melek Balkan 1990 İzmir doğumlu eski Voleybolcu İzmir'de yaşıyor.

< < MELEK BALKAN BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZZ > >




Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu, Biyografisi, Resimleri

Ayşenur Balcı 1995 doğumlu İstanbul'da yaşıyor. Danscı ve oyunculuk yapıyor.

< < < AYŞENUR BALCI BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ > > >




Bu Tarz Benim Nur Bozar Kimdir, Kaç Yaşında, Nereli, Boyu, Kilosu , Biyografisi, Resimleri

Nur Bozar 1990 doğumlu İstanbul'da yaşıyor. Türkan Şoray'a benzerliği ile dikkat çekiyor.

< < < NUR BOZAR BİYOGRAFİSİ VE RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZZ > > >








< < < KOCAMIN AİLESİ DİZİSİ YONCA DİZİDEN NEDEN AYRILDI - SELEN SEYVEN KOCAMIN AİLESİ DİZİSİNDEN NEDEN AYRILDI > > >




bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları hakkında bilgiler, bu tarz benim yarışmacıları kimler,bu tarz benim yarışmasında kim elendi, bu tarz benim 27 eylülde kim elendi, bu tarz benim elenen yarismacilar, bu tarz benim 27 eylül eleme gecesi, kim elendi, gizem kayaalp elendi mi, gizem kayaalp bu tarz benimden elendi mi, bu tarz yarışmacıları biyografileri, bu tarz benim yarışmacıları hayat hikayeleri, bu tarz benim nur bozar kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri,bu tarz benim ayşenur balcı kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim melek balkan kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim ayşegül melisa doğan kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim özlem özden kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim aycan ve nurcan şencan kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim buse doğanay kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim ezgi baylar, kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim gizem kayaalp kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim esra özüver kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim sara ayşem koçoğlu kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim tuğçe ergişi kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim gizem güler kimdir, kaç yaşında, nereli, boyu, kilosu, biyografisi, resimleri, bu tarz benim yarışmasından kim elendi, bu tarz benim elenen yarışmacılar, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu, bu tarz benimde tartışan kızlar

YORUMLAR